Jak vytvořit objednávku

                                                                                                                                                             
K vytvoření objednávky je nutné si vybrat produkt, který byste rádi objednali. Všechny produkty můžete naleznout v sekci ESHOP, která je rozdělena do jednotlivých kategorií anebo si můžete vyhledat konkrétní výrobek přes vyhledávač.

1.Jak vytvořit objednávku


Výběr zboží

Jakmile si zákazník vybere produkt má na výběr ze dvou možností:

  • První varianta zákazníkovi nabízí produkt z dané sekce přímo vložit do košíku a následně může buď pokračovat v nákupu anebo přejde k vyřízení objednávky.

2.Výběr produktu

  • Druhá varianta v dané sekci nabízí přejít přímo do detailu daného produktu a zde v případě zájmu může opět buď vložit výrobek do košíku a následně pokračovat v nákupu anebo přejde k vyřízení objednávky. 

 3.Výběr produktu2


Nákupní košík

Jakmile zboží přidáte do košíku, objeví se Vám informační okno, kde máte uvedeno, jaké zboží bylo přidáno, jaká částka zbývá k nákupu do dopravy ZDARMA a také zboží, které nakoupili ostatní zákazníci k tomuto produktu. Můžete tedy přidat uvedené zboží také do košíku anebo můžete pokračovat zpět do obchodu nebo přímo do košíku.

4a. Přidáno do nákupního koše

Pokud jste zvolili možnost zpět do obchodu anebo jste okno zavřeli křížkem v pravém horním rohu, tak zboží, které jste předtím vložili do nákupního košíku se Vám automaticky také zobrazuje v pravé horní části obrazovky v sekci košík. Zde máte možnost v rychlém náhledu zkontrolovat jeho obsah, případně je možné odebrat položky z Vaší objednávky.

4.Nákupní koš  

V případě, že máte objednáno vše, co jste chtěli můžete přejít přímo do nákupního košíku pomocí prokliknutí přes sekci Košík => Pokračovat v objednávce. Následně se Vám objeví menu níže, kde máte celkový přehled Vaší objednávky, kterou jste udělali. Souhlasíli všechny položky, které jste chtěli objednat, klikněte na tlačítko pokračovat v objednávce a přecházíte do sekce, kde se zvolíte způsob platby a dopravy zboží.

5.Nákupní koš2


Platba a doprava

V této sekci nákupního košíku máte možnost zvolit způsob dopravy, jak se zboží k Vám dostane. V současné chvíli máme v nabídce 3 dopravce a síť výdejních míst viz přehled níže, kde odesílané balíky máme samozřejmě vždy pojištěné proti poškození a je možné také sledovat, kde se Váš balík nachází. Služba přepravy je zpoplatněna. V případě, že byste si zboží raději vyzvednuli osobně, je možné tak učinit po telefonické dohodě v místě společnosti a je to ZDARMA.

6.pic Doprava a platby

Po výběru dopravy přichází na řadu také volba způsobu úhrady objednávky.

Pokud jste se rozhodli, že zboží budete chtít dodat přes Českou poštu, zásilkovou službu GLS nebo přepravní službu DPD zvolte prosím úhradu Na dobírku nebo Převodem. V případě, že zvolíte platbu Na dobírku, platit budete při převzetí výrobku a pokud se rozhodnete pro druhou variantu, tak zboží musíte nejprve uhradit na účet Lihneme.cz ( Číslo účtu: 260 1049 589 ; Kód banky: 2010 ; Variabilní symbol: Uveďte číslo Vaší objednávky )  a po připsání Vaší platby na náš účet Vám bude zboží expedováno.

Pokud jste se rozhodli využít možnosti Osobního odběru, doporučujeme zvolit platbu při převzetí => Hotově, avšak není to podmínkou a můžete využít i platby Předem, pokud by Vám to více vyhovovalo. 


Informace o Vás

Abychom Vám mohli zboží doručit v pořádku, budeme potřebovat od Vás pečlivě vyplnit údaje - Informace o Vás. Klíčový je pro nás email, abychom Vám mohli poslat potvrzení objednávky, kde si zkontrolujete, že všechny uvedené údaje jsou správné. Dále je potřeba vyplnit fakturační adresa, která bude následně uvedena na faktuře. Mezi těmito údaji je také telefon, na kterém Vás budeme kontaktovat před odesláním zboží. Pokud nepotřebujete doplnit k Vaší potřebě další údaje jako je nákup na firmu ( možnost zadat IČ, DIČ ), jinou doručovací adresu než je adresa na faktuře či nějakou poznámku, tak můžete přejít k odsouhlasení obchodních podmínek, a následnému odeslání objednávky. Nově máte také možnost odmítnout zaslání dotazníku spokojenosti v rámci programu Ověřeno zákazníky od společnosti Heureka.cz.

7.Informace o Váš 1

V sekci Informace o Vás nabízíme další možnosti k Vaší spokojenosti.

Pokud nakupujete zboží do firmy a na faktuře potřebujete také zadat Vaše identifikační číslo ( IČ ) a daňové identifikační číslo ( DIČ ) zaškrtněte políčko Nakupuji na firmu a potřebná pole se Vám zobrazí.

V případě, že budete chtít zboží dodat na jinou adresu než kterou jste zadali jako Vaši fakturační, prosím zaškrněte pole Doručit na jinou adresu a k dispozici budete mít možnost zadat novou doručovací adresu.

Je možné, že máte speciální požadavky k dodávce, které jste zatím neměli kam uvést, proto je pro Vás připravena možnost zaškrtnutí pole Zadat poznámku prodejci, kde můžete napsat Vaše komentáře k objednávce.

A před finálním odesláním objednávky Vám nabízíme možnost zaregistrovat se v našem eShopu a příště po Vašem přihlášení již všechny doplněné údaje již naskočí automaticky.

8.Informace o Váš 2


Dokončení objednávky

A rekapitulace může začít.

Jako poslední krok je potřeba si zkontrolovat, že jste opravdu objednali produkt, který jste chtěli, zvolili si správný typ dopravy a platby. V případě, že byste objevili nesrovnalost, neváhejte nás kontaktovat a najdeme společně řešení. Při společné komunikaci si prosím zapamatujte číslo Vaší objednávky a hodnotu objednávky, abychom mohli snadněji interně dohledat. 

Pokud jste vše zadali správně, můžete se těšit, že Vás budeme brzy kontaktovat s informacemi o potvrzení objednávky a termínu dodávky.

9.Dokončení objednávky 

Webové stránky používají k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie

Informace, jak tyto stránky používáte, jsou sdíleny se společností Google. 

Používáním souhlasíte s použitím souborů cookie.Více informací