Reklamace zboží

Poučení o právu na uplatnění reklamace                                        
                                     

1. Obecná poučení k uplatnění reklamace

1.1 Zakoupení věci jste jakožto spotřebitel povinen prokázat předložením kupního dokladu, případně jiným, dostatečně věrohodným způsobem.

1.2 Jakožto spotřebitel nemůžete uplatnit práva z vad, které jste sám způsobil nebo o kterých jste při koupi věděl. Stejně tak i u vad, pro které jsme s Vámi, jakožto prodávající a spotřebitel, dohodli snížení ceny. Neodpovídáme ani za běžné opotřebení věci.

1.3 Reklamace musí být uplatněna nejpozději v 24měsíční lhůtě. Reklamaci je třeba uplatnit bezodkladně, aby nedošlo k rozšíření vady a v jejím důsledku k zamítnutí reklamace. Včasným oznámením vady poté, co se objeví, si můžete zajistit bezproblémové vyřízení reklamace.

1.4 Reklamace je vyřízena teprve tehdy, když Vás o tom vyrozumíme. Vyprší-li zákonná lhůta, považujte to za podstatné porušení smlouvy a můžete od kupní smlouvy odstoupit.


Vzorový formulář pro uplatnění reklamace
A1 logo word  Formulář pro uplatnění reklamace

 


Co dělat, zjistíte-li poškození zásilky až po odjezdu dopravce

  • Česká Pošta - Balík Do rukyČeská pošta - Balík Na poštuČeská Pošta - Balík Do balíkovnyreklamaci poškozené zakázky uplatněte nejpozději následující pracovní den od převzetí, a to na Vaší pobočce České Pošty. Při nenahlášení škody do výše uvedené doby se vystavujete nebezpečí zamítnutí reklamace. Co k reklamaci potřebujete? Kompletní balení zásilky (i s obalovým a výplňovým materiálem), fakturu ke zboží a doklad totožnosti – Občanský průkaz. Pracovník Pošty s vámi sepíše zápis o škodě a protokol o uplatnění nároku na náhradu škody a Vy musíte zažádat o kopii zápisu reklamace! Velmi důležité je v nároku na náhradu škody také úvest, že jako adresát postupujete svá práva na plnění odesilateli. Pokud byste nepřevedli nárok na plnění na odesilatele (Lihneme.cz), tak bychom nebyli schopni s Vámi řešit okamžitou reklamaci. Jakmile budete mít zboží reklamováno včetně kopie reklamačních dokumentů, prosím kontaktujte nás telefonním čísle +420 730 191 067 nebo na email obchod@lihneme.cz a domluvíme se na dalším postupu.

  • dpd_prepravni_sluzbareklamaci poškozené zásilky uplatněte nejpozději následující pracovní den od převzetí, a to přímo u Lihneme.cz. Při nenahlášení škody do výše uvedené doby se vystavujete nebezpečí zamítnutí reklamace. Co k reklamaci potřebujete? Je nutné pořídit dostatečně průkazné fotografie poškozeného zboží, včetně vnější krabice i výplně a také vyplnit formulář pro uplatnění reklamace. Jakmile budete mít připraveny potřebné podklady k reklamaci, zašlete nám je prosím na email obchod@lihneme.cz. Pokud chcete situaci vyřešit co nejrychleji, informujte nás také telefonicky na +420 730 191 067. Budeme vás následně kontaktovat a domluvíme se na dalším postupu.

Přihlaste se prosím znovu

Omlouváme se, ale Váš CSRF token pravděpodobně vypršel. Abychom mohli udržet Vaši bezpečnost na co největší úrovni potřebujeme, abyste se znovu přihlásili.

Děkujeme za pochopení.

Přihlášení