Často kladené otázky

                                                                                                                                                                     
Potřebujete s něčím ohledně nákupu v našem internetovém obchodu poradit? Podívejte se, zda odpověď na Vaši otázku nenaleznete mezi často kladenými otázkami.


Kdy Vás můžu kontaktovat?

  • Jsme Vám k dispozici od pondělí do neděle, vždy od 8:00 do 22:00 hodin

Jak Vás můžu kontaktovat?

  • Zavolejte na telefonní číslo:           +420 777 782 177

  • Pošlete nám email:                         info@lihneme.cz

  • Napište nám zprávu přes formulář: klikněte a vstupte do formuláře

  • Chatujte s námi přes online zákaznickou podporu na našich stránkách, která se nachází v pravé dolní části.

  • Zašlete nám dopis na adresu:         Ing. Ludvík Brávek se sídlem Nová 445, 683 54 Otnice, Česká republika.

Jak můžu udělat objednávku?

  • Objednávku můžete udělat přímo na našich internetových stránkách, zavolat nám ji telefonicky a nebo zaslat emailem.

Jak zákazníky informujete o potvrzení objednávky?

  • Po dokončení Vaší objednávky Vám automaticky vždy zasíláma na email rekapitulaci objednávky se všemi informacemi, které jste nám poskytnuli. Pokud ve Vašem potvrzení zjistíte nějaké nesrovnalosti, neváhejte nás kontaktovat a vše opravíme dle potřeby.

Jaké informace od Vás jako zákazník obdržím?

  • Při potvrzení Vaší objednávky obdržíte formou emailu písemnou rekapitulaci a přílohou naše velkoobchodní podmínky.

  • Jakmile máme pro Vás zboží zabalené a připravené k vyzvednutí dopravcem, informujeme Vás o tom emailem a v příloze Vám zašleme finální potvrzení objednávky, která bude expedována.

  • Po vyzvednutí zboží dopravcem Vás následně informujeme emailem, že Vaše zboží je na cestě k Vám a dopravce Vás začne informovat o datumu doručení.

  • Při doručení Vaší zásilky obdržíte jako součást balení také fakturu, která slouží jako platný daňový doklad. 

Jak je to s dostupností zboží?

  • Naší maximální snahou je vyřídit Vaší objednávku, co nejdříve. Většinu zboží máme skladem, ale pokud na zboží opravdu spěcháte, doporučujeme aktuální dostupnost zboží a dodání ověřit na čísle: +420 777 782 177.

  • U zboží se můžete setkat s následujícími stavy dostupnosti:

    Skladem  - ihned k expedici
    o Skladem u dodavatele - od 3 do 5 dnů k expedici
    o Objednáno  - od 1 do 14 dnů k expedici
    o Na dotaz - od 7 do 21 dnů k expedici
    Vyprodáno - již není v nabídce

Můžu zboží vrátit nebo vyměnit?

  • Pokud Vám nebude vyhovat Vámi zakoupené zboží, samozřejmostí našeho internetového obchodu je možná výměna za jiné zboží nebo služba možnosti vrácení zboží do 14 dnů od převzetí zboží, které bylo dodáno dopravcem a zaplacené zákazníkem v souladu se zákonem č.367/2000 Sb. občanského zákoníku. 

  • Bližší informace o správném postupu naleznete v sekci možnost vrácení zboží do 14 dnů

Jaká je na zboží záruka?

  • Ze zákona můžete každý produkt do 2 let  od jeho zakoupení v případě závady, která na výrobku vznikla bez vašeho zavinění, reklamovat. Ne jinak tomu je i v našem internetovém obchodě, pokud není zboží  nakoupeno na firmu, kde se záruka řídí podle obchodního zákoníku a doba záruky je 6 měsíců

Jak řešíte reklamace?

  • Snažíme se vždy ke každé reklamaci přistupovat s maximální péčí, odpovědností a vyřešit ji v nejkratším možném čase. O výsledku reklamace Vás budeme informovat nejpozději do 30 dní od přijetí zboží k reklamaci. 

  • Bližší informace o správném postupu naleznete v sekci reklamační řád.

Je součástí balení český návod?

  • U zboží, kde pravidla užití výrobku nejsou obecně známá, je přiložen český návod. Pokud by jste návod u výrobku nenalezli, neváhejte nás kontaktovat a situaci obratem vyřešíme. 

Je součástí balení záruční list?

  • Při doručení Vaší zásilky obdržíte jako součást balení také fakturu, která slouží jako záruční list a není třeba ji více potvrzovat. 

Nabízíte možnost osobního odběru?

  • Ano, zboží si můžete vyzvednout na adrese Nová 445, 683 54 Otnice, Česká republika.

 

 


Jaké dopravce využíváte?

  • Můžete si vybrat z následujícich možností:

    • DPD - přepravní služba
      • Společnost DPD Vás informuje o doručování balíku prostřednictvím SMS nebo e-mailem již v den podání
      • Pohyb balíku můžete neustále sledovat v aplikaci DPD Kurýr nebo na stránkách www.dpd.com/cz
      • Místo doručení je možné během dne měnit
      • Termín doručení je následující den po odeslání z našeho skladu
      • Dobírku lze zaplatit pouze v hotovosti

    • DPD - výdejní místo
      • Díky SMS nebo e-mailu od společnosti DPD víte, odkdy na Vás bude zásilka čekat
      • Pohyb balíku můžete neustále sledovat v aplikaci DPD Kurýr nebo na stránkách www.dpd.com/cz
      • Termín doručení je následující den po odeslání z našeho skladu
      • Dobírku lze zaplatit pouze v hotovosti
      • Výběr z více než 80 odběrných míst

    • ČESKÁ POŠTA - balík do ruky
      • Česká pošta Vás informuje o doručování balíku prostřednictvím SMS nebo e-mailu již v den podání
      • Pohyb balíku můžete neustále sledovat v systému Track and Trace nebo www.postaonline.cz
      • Termín doručení je následující den po odeslání z našeho skladu
      • Dobírku lze zaplatit pouze v hotovosti
      • V případě, že nebudete zastiženi, bude pro Vás balík připraven k vyzvednutí na nejbližší poště 

Kdy můžu očekávat doručení zboží?

  • Pokud u nás provedete objednávku v pracovní den do 12. hodiny dopolední u DPD nebo do 14. hodiny u České pošty, pak budete mít zboží následující pracovní den doma. Samozřejmě záleží také na způsobu platby, který zvolíte. Pokud budete platit běžným bankovním převodem, pak je nutné ještě počítat s prodlevou 1 až 2 dnů, než dorazí peníze na náš účet. Pak ihned zboží odesíláme a následující den jej máte doma

Jaká je cena dopravy? 

  • dpd_logo_private_110

DPD přepravní služba
  • logo_110x31

Česká Pošta
cena 109Kč hodnota objednávky od 0 až do 499Kč = cena 119Kč
  hodnota objednávky od 500Kč a výše = cena139Kč
  • dpd_logo_parcel_110
 
  • Osobní odběr
 
DPD výdejní místo Osobní odběr
cena 109Kč  zdarma 

Jaké jsou možnosti platby? 

  • Hotově
Hotově
  • Dobirk
Dobírkou
  • Prevodem
Převodem
zdarma cena 29Kč zdarma 

Nabízíte dopravu i platbu zdarma?

  • Ano, od hodnoty objednávky 5000 Kč máte poplatek za dopravu a platbu zdarma.

Co dělat, když dodávka zboží nesouhlasí s dokladem, obdrželi jsme jiné zboží, v dodávce něco chybí?

  • V takových případech prosíme bezprostředně po zjištění vyplňte formulář pro uplatnění reklamace a zašlete nám jej na e-mail: info@lihneme.cz. Pokud chcete situaci vyřešit co nejrychleji, informujte nás také telefonicky na +420 777 782 177. Budeme vás následně kontaktovat s vyjádřením.

Co dělat, je-li zásilka nebo jeho část mechanicky poškozena?

  • Vy jako kupující jste povinni si zboží ihned při převzetí od dopravce nebo na odběrných místech zkontrolovat, zda není poškozeno (krabice není poškozená, nálepky nejsou odtrženy apod.). Pokud na místě zjistíte poškození, odmítněte převzetí zásilky a informujte nás o této skutečnosti buď e-mailem info@lihneme.cz nebo v telefonicky na +420 777 782 177. Budeme Vás následně kontaktovat pro následné odeslání náhradního zboží.

Co dělat, zjistíte-li poškození zásilky až po odjezdu dopravce?

  • dpd_logo_private_110  – reklamaci poškozené zásilky uplatněte nejpozději do 1 pracovního dne od převzetí. V tomto případě je nutné také pořídit fotografie poškozeného zboží, včetně krabice a výplně. Při nenahlášení škody do výše uvedené doby se vystavujete nebezpečí zamítnutí reklamace. E-mailem nám zašlete vyplněný formulář pro uplatnění reklamace a vše ostatní již vyřešíme za Vás.

  • logo_110x31reklamaci poškozené zakázky uplatněte nejpozději následující pracovní den od převzetí, a to na Vaší pobočce České Pošty. Co k reklamaci potřebujete? Kompletní balení zásilky, fakturu ke zboží a doklad totožnosti – Občanský průkaz. Pracovník Pošty s vámi sepíše zápis o škodě a protokol o uplatnění nároku na náhradu škody. Neprodleně poté nás kontaktujte na e-mail info@lihneme.cz a my se Vám ozveme s dalším postupem.
Webové stránky používají k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie

Informace, jak tyto stránky používáte, jsou sdíleny se společností Google. 

Používáním souhlasíte s použitím souborů cookie.Více informací