Často kladené otázky

Potřebujete s něčím ohledně nákupu v našem internetovém obchodu poradit? Podívejte se, zda odpověď na Vaši otázku nenaleznete mezi často kladenými otázkami.


Kdy Vás můžu kontaktovat?

  • Jsme Vám k dispozici od pondělí do neděle, vždy od 8:00 do 22:00 hodin

Jak Vás můžu kontaktovat?

  • Zavolejte na telefonní číslo:           +420 777 782 177

  • Pošlete nám email:                         info@lihneme.cz

  • Napište nám zprávu přes formulář: klikněte a vstupte do formuláře

  • Chatujte s námi přes online zákaznickou podporu na našich stránkách, která se nachází v pravé dolní části.

  • Zašlete nám dopis na adresu:         Ing. Ludvík Brávek se sídlem Nová 445, 683 54 Otnice, Česká republika.

Jak můžu udělat objednávku?

  • Objednávku můžete udělat přímo na našich internetových stránkách, zavolat nám ji telefonicky anebo zaslat emailem.

Jak zákazníky informujete o potvrzení objednávky?

  • Po dokončení Vaší objednávky Vám automaticky vždy zasíláme na email rekapitulaci objednávky se všemi informacemi, které jste nám poskytnuli. Pokud ve Vašem potvrzení zjistíte nějaké nesrovnalosti, neváhejte nás kontaktovat a vše opravíme dle potřeby.

Jaké informace od Vás jako zákazník obdržím?

  • Jako potvrzení Vaší objednávky obdržíte formou emailu písemnou rekapitulaci a přílohou naše obchodní podmínky.

  • Pokud jste objednali zboží, které není aktuálně dostupné, zašleme Vám email s touto informací, abyste byli o této informaci z naší strany dostatečně informováni a mohli se rozhodnout, zda počkáte na dané zboží nebo raději vybere jiný produkt.

  • Jakmile máme pro Vás zboží zabalené a připravené k vyzvednutí dopravcem, informujeme Vás o tom emailem a v příloze Vám zašleme finální potvrzení objednávky, která bude expedována.

  • Po vyzvednutí zboží dopravcem Vás následně informujeme emailem, že Vaše zboží je na cestě k Vám a dopravce Vás začne informovat o datu doručení.

  • Při doručení Vaší zásilky obdržíte jako součást balení také fakturu, která slouží jako platný daňový doklad. 

Jak je to s dostupností zboží?

  • Naší maximální snahou je vyřídit Vaši objednávku, co nejdříve. Většinu zboží máme skladem, ale pokud na zboží opravdu spěcháte, doporučujeme aktuální dostupnost zboží a dodání ověřit na čísle: +420 777 782 177.

  • U zboží se můžete setkat s následujícími stavy dostupnosti:

    Skladem  - ihned k expedici
    o Dodáme do 5-7 dní - od 5 do 7 dnů k expedici
    o Objednáno od dodavatele - od 7 do 14 dnů k expedici
    o Na dotaz - od 14 do 30 dnů k expedici
    Momentálně nedostupné - zboží aktuálně není skladem

Můžu zboží vrátit nebo vyměnit?

  • Pokud Vám nebude vyhovovat Vámi zakoupené zboží, samozřejmostí našeho internetového obchodu je možná výměna za jiné zboží nebo služba možnosti vrácení zboží do 14 dnů od převzetí zboží, které bylo dodáno dopravcem a zaplacené zákazníkem v souladu se zákonem č.367/2000 Sb. občanského zákoníku. 

  • Bližší informace o správném postupu naleznete v sekci možnost vrácení zboží do 14 dnů

Jaká je na zboží záruka?

  • Ze zákona můžete každý produkt do 2 let od jeho zakoupení v případě závady, která na výrobku vznikla bez vašeho zavinění, reklamovat. Ne jinak tomu je i v našem internetovém obchodě, pokud není zboží nakoupeno na firmu, kde se záruka řídí podle obchodního zákoníku a doba záruky je 6 měsíců

Jak řešíte reklamace?

  • Snažíme se vždy ke každé reklamaci přistupovat s maximální péčí, odpovědností a vyřešit ji v nejkratším možném čase. O výsledku reklamace Vás budeme informovat nejpozději do 30 dní od přijetí zboží k reklamaci. 

  • Bližší informace o správném postupu naleznete v sekci reklamační řád.

Je součástí balení český návod?

  • U zboží, kde pravidla užití výrobku nejsou obecně známá, je přiložen český návod. Pokud byste návod u výrobku nenalezli, neváhejte nás kontaktovat a situaci obratem vyřešíme. 

Je součástí balení záruční list?

  • Při doručení Vaší zásilky obdržíte jako součást balení také fakturu, která slouží jako záruční list a není třeba ji více potvrzovat. 

Nabízíte možnost osobního odběru?

  • Ano, zboží si po telefonické domluvě můžete vyzvednout na adrese Lovčičky 218, 683 54 Lovčičky, Česká republika.

 


Jaké dopravce využíváte?

  • Můžete si vybrat z následujících možností:

    • ČESKÁ POŠTA - balík do ruky
      • Česká pošta Vás informuje o doručování balíku prostřednictvím SMS nebo e-mailu již v den podání
      • Pohyb balíku můžete neustále sledovat na stránkách České pošty
      • Termín doručení je následující pracovní den po odeslání z našeho skladu
      • Dobírku lze zaplatit pouze v hotovosti
      • V případě, že nebudete zastiženi, bude pro Vás balík připraven k vyzvednutí na nejbližší poště
      • Bližší informace o službě balík do ruky od ČP

    • DPD - přepravní služba
      • Společnost DPD Vás informuje o doručování balíku prostřednictvím SMS nebo e-mailem již v den podání
      • Pohyb balíku můžete neustále sledovat na stránkách dopravní společnosti DPD 
      • Místo doručení je možné během dne měnit
      • Termín doručení je následující pracovní den po odeslání z našeho skladu
      • Dobírku lze zaplatit pouze v hotovosti
      • Bližší informace o přepravní - balíkové službě DPD

    • DPD - výdejní místo
      • Díky SMS nebo e-mailu od společnosti DPD víte, odkdy na Vás bude zásilka čekat
      • Pohyb balíku můžete neustále sledovat na stránkách dopravní společnosti DPD
      • Termín doručení je následující pracovní den po odeslání z našeho skladu
      • Dobírku lze zaplatit pouze v hotovosti
      • Výběr z více než 200 odběrných míst
      • Bližší informace o výdejní místech DPD

Kdy můžu očekávat doručení zboží?

  • Pokud u nás provedete objednávku v pracovní den do 8. hodiny dopolední, pak budete mít zboží následující pracovní den doma. Samozřejmě záleží také na způsobu platby, který zvolíte. Pokud budete platit běžným bankovním převodem, pak je nutné ještě počítat s prodlevou 1 až 2 dnů, než dorazí peníze na náš účet. Pak ihned zboží odesíláme a následující den jej máte doma

Jaká je cena dopravy? 

  Způsoby dopravy Hmotnost cena do 5000,-Kč cena nad 5000,-Kč
Poplatek (včetně DPH)
ceska_posta  Česká pošta - balík do ruky  do 30 kg 109,- Kč ZDARMA
dpd_prepravni_sluzba   DPD přepravní služba  do 30 kg 129,- Kč
 od 30 do 50 kg 169,- Kč
 nad 50 kg 199,- Kč
dpd_vydejni_mista  DPD výdejní místo  do 20 kg 129,- Kč
 osobni_odber  Osobní odběr  bez omezení ZDARMA


Uvedená cena dopravy je platná pro standartní objednávky
, které je možné zabalit do jedné zásilky. U nadrozměrných zásilek, které se zpravidla skládají z více zásilek Vás budeme kontaktovat s nabídkou ceny dopravy na základě velikosti Vaší objednávky.

Děkujeme za pochopení, tým Lihneme.cz 


Jaké jsou možnosti platby? 

  Způsoby platby Poplatek (včetně DPH)
 Dobirk  Na dobírku 39,- Kč
 Prevodem  Převodem na bankovní účet ZDARMA
 Hotově  Hotově při osobním odběru ZDARMA

Nabízíte dopravu zdarma?

  • Ano, od hodnoty objednávky 5000 Kč máte poplatek za dopravu zdarma.

Co dělat, když dodávka zboží nesouhlasí s dokladem, obdrželi jsme jiné zboží, v dodávce něco chybí?

  • V takových případech prosíme bezprostředně po zjištění vyplňte formulář pro uplatnění reklamace a zašlete nám jej na e-mail: info@lihneme.cz. Pokud chcete situaci vyřešit co nejrychleji, informujte nás také telefonicky na +420 777 782 177. Budeme vás následně kontaktovat a domluvíme se na dalším postupu.

Co dělat, je-li zásilka nebo jeho část mechanicky poškozena?

  • Vy jako kupující jste povinni si zboží ihned při převzetí od dopravce nebo na odběrných místech zkontrolovat, zda není poškozeno (krabice není poškozená, nálepky nejsou odtrženy apod.). Pokud na místě zjistíte poškození, odmítněte převzetí zásilky a informujte nás o této skutečnosti buď e-mailem info@lihneme.cz nebo telefonicky na +420 777 782 177. Budeme Vás následně kontaktovat pro následné odeslání náhradního zboží.

Co dělat, zjistíte-li poškození zásilky až po odjezdu dopravce

  • ceska_postareklamaci poškozené zásilky uplatněte nejpozději následující pracovní den od převzetí, a to na Vaší pobočce České pošty. Při nenahlášení škody do výše uvedené doby se vystavujete nebezpečí zamítnutí reklamace. Co k reklamaci potřebujete? Kompletní balení zásilky (i s obalovým a výplňovým materiálem), fakturu ke zboží a doklad totožnosti – Občanský průkaz. Pracovník Pošty s vámi sepíše zápis o škodě a protokol o uplatnění nároku na náhradu škody a Vy musíte zažádat o kopii zápisu reklamace! Velmi důležité je v nároku na náhradu škody také úvest, že jako adresát postupujete svá práva na plnění odesilateli. Pokud byste nepřevedli nárok na plnění na odesilatele (Lihneme.cz), tak bychom nebyli schopni s Vámi řešit okamžitou reklamaci. Jakmile budete mít zboží reklamováno včetně kopie reklamačních dokumentů, prosím kontaktujte nás telefonním čísle +420 777 782 177 nebo na email info@lihneme.cz a domluvíme se na dalším postupu.

  • dpd_prepravni_sluzbareklamaci poškozené zásilky uplatněte nejpozději následující pracovní den od převzetí, a to přímo u Lihneme.cz. Při nenahlášení škody do výše uvedené doby se vystavujete nebezpečí zamítnutí reklamace. Co k reklamaci potřebujete? Je nutné pořídit dostatečně průkazné fotografie poškozeného zboží, včetně vnější krabice i výplně a také vyplnit formulář pro uplatnění reklamace. Jakmile budete mít připraveny potřebné podklady k reklamaci, zašlete nám je prosím na email info@lihneme.cz. Pokud chcete situaci vyřešit co nejrychleji, informujte nás také telefonicky na +420 777 782 177. Budeme vás následně kontaktovat a domluvíme se na dalším postupu.

Tento web používá soubory cookies. Dalším procházením tohoto webu vyjadřujete souhlas s jejich používáním. Zde naleznete více informací.