Často kladené otázky

Potřebujete s něčím ohledně nákupu v našem internetovém obchodu poradit? Podívejte se, zda odpověď na Vaši otázku nenaleznete mezi často kladenými otázkami.


Kdy Vás můžu kontaktovat?

  • Jsme Vám k dispozici od pondělí do neděle, vždy od 8:00 do 18:00 hodin

Jak Vás můžu kontaktovat?

  • Zavolejte na telefonní číslo:           +420 777 782 177

  • Pošlete nám email:                         info@lihneme.cz

  • Napište nám zprávu přes formulář: klikněte a vstupte do formuláře

  • Chatujte s námi přes online zákaznickou podporu na našich stránkách, která se nachází v pravé dolní části.

  • Zašlete nám dopis na adresu:        BRAVSON GROUP s.r.o. se sídlem Nová 445, 683 54 Otnice, Česká republika.

Jak můžu udělat objednávku?

  • Objednávku můžete udělat přímo na našich internetových stránkách, zavolat nám ji telefonicky anebo zaslat emailem.

Jak zákazníky informujete o potvrzení objednávky?

  • Po dokončení Vaší objednávky Vám automaticky vždy zasíláme na email rekapitulaci objednávky se všemi informacemi, které jste nám poskytnuli. Pokud ve Vašem potvrzení zjistíte nějaké nesrovnalosti, neváhejte nás kontaktovat a vše opravíme dle potřeby.

Jaké informace od Vás jako zákazník obdržím?

  • Jako potvrzení Vaší objednávky obdržíte formou emailu písemnou rekapitulaci a přílohou naše obchodní podmínky.

  • Pokud jste objednali zboží, které není aktuálně dostupné, zašleme Vám email s touto informací, abyste byli o této informaci z naší strany dostatečně informováni a mohli se rozhodnout, zda počkáte na dané zboží nebo raději vybere jiný produkt.

  • Jakmile máme pro Vás zboží zabalené a připravené k vyzvednutí dopravcem, informujeme Vás o tom emailem a v příloze Vám zašleme finální potvrzení objednávky, která bude expedována.

  • Po vyzvednutí zboží dopravcem Vás následně informujeme emailem, že Vaše zboží je na cestě k Vám a dopravce Vás začne informovat o datu doručení.

  • Při doručení Vaší zásilky obdržíte jako součást balení také fakturu, která slouží jako platný daňový doklad. 

Jak je to s dostupností zboží?

  • Naší maximální snahou je vyřídit Vaši objednávku, co nejdříve. Většinu zboží máme skladem, ale pokud na zboží opravdu spěcháte, doporučujeme aktuální dostupnost zboží a dodání ověřit na čísle: +420 777 782 177.
  • U zboží se můžete setkat s následujícími stavy dostupnosti:

    Skladem  - ihned k expedici
    o Dodáme do 5-7 dní - od 5 do 7 dnů k expedici
    o Objednáno od dodavatele - od 7 do 14 dnů k expedici
    o Na dotaz - od 14 do 30 dnů k expedici
    Momentálně nedostupné - zboží aktuálně není skladem

Můžu zboží vrátit nebo vyměnit?

  • Pokud Vám nebude vyhovovat Vámi zakoupené zboží, samozřejmostí našeho internetového obchodu je možná výměna za jiné zboží nebo služba možnosti vrácení zboží do 14 dnů od převzetí zboží, které bylo dodáno dopravcem a zaplacené zákazníkem v souladu se zákonem č.367/2000 Sb. občanského zákoníku. 

  • Bližší informace o správném postupu naleznete v sekci možnost vrácení zboží do 14 dnů

Jaká je na zboží záruka?

  • Ze zákona můžete každý produkt do 2 let od jeho zakoupení v případě závady, která na výrobku vznikla bez vašeho zavinění, reklamovat. Ne jinak tomu je i v našem internetovém obchodě, pokud není zboží nakoupeno na firmu, kde se záruka řídí podle obchodního zákoníku a doba záruky je 12 měsíců

Jak řešíte reklamace?

  • Snažíme se vždy ke každé reklamaci přistupovat s maximální péčí, odpovědností a vyřešit ji v nejkratším možném čase. O výsledku reklamace Vás budeme informovat nejpozději do 30 dní od přijetí zboží k reklamaci. 

  • Bližší informace o správném postupu naleznete v sekci reklamační řád.

Je součástí balení český návod?

  • U zboží, kde pravidla užití výrobku nejsou obecně známá, je přiložen český návod. Pokud byste návod u výrobku nenalezli, neváhejte nás kontaktovat a situaci obratem vyřešíme. 

Je součástí balení záruční list?

  • Při doručení Vaší zásilky obdržíte jako součást balení také fakturu, která slouží jako záruční list a není třeba ji více potvrzovat. 

Nabízíte možnost osobního odběru?

  • Ano, zboží si po telefonické domluvě můžete vyzvednout na adrese Hovorany 835, 696 12 Hovorany, Česká republika.

 


Jaké dopravce využíváte?


Kdy můžu očekávat doručení zboží?

  • Pokud u nás provedete objednávku v pracovní den do 8. hodiny dopolední, pak budete mít zboží následující pracovní den doma. Samozřejmě záleží také na způsobu platby, který zvolíte. Pokud budete platit běžným bankovním převodem, pak je nutné ještě počítat s prodlevou 1 až 2 dnů, než dorazí peníze na náš účet. Pak ihned zboží odesíláme a následující den jej máte doma

Jaká je cena dopravy? 

  Způsoby dopravy Hmotnost cena do 5000,-Kč cena nad 5000,-Kč
Poplatek (včetně DPH)
 Česká Pošta - Balík Do ruky  Česká pošta - Balík Do ruky  bez omezení 99,- Kč


ZDARMA

 Česká pošta - Balík Na poštu   Česká pošta - Balík Na poštu  do 30 kg 85,- Kč
Česká Pošta - Balík Do balíkovny  Česká Pošta - Balíkovna  do 15 kg 69,- Kč
dpd_prepravni_sluzba   DPD přepravní služba - Private  do 30 kg 149,- Kč
 od 30 do 50 kg 499,- Kč
 nad 50 kg 999,- Kč
 osobni_odber  Osobní odběr - sklad Hovorany  bez omezení ZDARMA

 


Uvedená cena dopravy je platná pro standartní objednávky
, které je možné zabalit do jedné zásilky. U nadrozměrných zásilek, které se zpravidla skládají z více zásilek Vás můžeme kontaktovat s nabídkou ceny dopravy na základě velikosti Vaší objednávky.

Děkujeme za pochopení, tým Lihneme.cz 


Jaké jsou možnosti platby? 

  Způsoby platby Poplatek 
(včetně DPH)
Na dobírku v2  Na dobírku   39,- Kč
Převodem na bankovní účet - klasický bankovní převod v2  Převodem na bankovní účet - klasický bankovní převod ZDARMA
 Hotově při osobním odběru v2  Hotově při osobním odběru ZDARMA
Na splátky - Home Credit Na splátky - Home Credit (od 1.000,-Kč ) ZDARMA

Nabízíte dopravu zdarma?

  • Ano ( výjma krmiva ), od hodnoty objednávky 5000 Kč máte poplatek za dopravu zdarma přes společnost Česká pošta.

Co dělat, když dodávka zboží nesouhlasí s dokladem, obdrželi jsme jiné zboží, v dodávce něco chybí?

  • V takových případech prosíme bezprostředně po zjištění vyplňte formulář pro uplatnění reklamace a zašlete nám jej na e-mail: info@lihneme.cz. Pokud chcete situaci vyřešit co nejrychleji, informujte nás také telefonicky na +420 777 782 177. Budeme vás následně kontaktovat a domluvíme se na dalším postupu.

Co dělat, je-li zásilka nebo jeho část mechanicky poškozena?

  • Vy jako kupující jste povinni si zboží ihned při převzetí od dopravce nebo na odběrných místech zkontrolovat, zda není poškozeno (krabice není poškozená, nálepky nejsou odtrženy apod.). Pokud na místě zjistíte poškození, odmítněte převzetí zásilky a informujte nás o této skutečnosti buď e-mailem info@lihneme.cz nebo telefonicky na +420 777 782 177. Budeme Vás následně kontaktovat pro následné odeslání náhradního zboží.

Jak ověřujete hodnocení obchodu?

  • Na našem E-shopu také poskytujeme přístup k hodnocení E-shopu provedenému jinými spotřebiteli. Autenticitu takových recenzí zajišťujeme a kontrolujeme tím, že propojujeme hodnocení s konkrétními objednávkami, tudíž v interním systému u každého hodnocení vidíme i propojené ID objednávky, a tak jsme schopni ověřit a prokázat, že recenze pochází od reálného spotřebitele.

Jak jsou řazeny produkty v kategorii?

  • V našem E-shopu využíváme žebříček až TOP 10 oblíbených produktů pro každou kategorii, které jsou řazeny dle našeho vlastního výběru. Samotné produkty jsou dále v našem E-shopu prvotně řazeny dle Námi stanoveného doporučení individuálně pro každou kategorii. V případě, že by Vám prvotní řazení nevyhovovalo, můžete si seřadit produkty podle ceny, prodeje nebo abecedy