Hodnocení obchodu

4,9 1455 hodnocení
Přidat hodnocení
5
1396x
4
34x
3
8x
2
6x
1
11x
Nevyplňujte toto pole:
Bezpečnostní kontrola
Avatar autora | 7.5.2025
+ Komunikace před doručením zboží
- Komunikace po doručení zboží

Bohužel asi nejhorší zkušenost s e-shopem vůbec - napříč různými kategoriemi a velikostí zboží. Objednával jsem zboží, které nebylo skladem a brzy po odeslání objednávky jsem byl telefonicky vyrozuměn, kdy zboží asi přijde. Když bylo na skladě, tak jsme domluvili ideální termín dodání. V pořádku. Zboží bylo doručeno na paletě. Kromě potrhané folie vypadalo vše v pořádku. Při vybalování jednotlivých položek jsem také žádné poškození nezaznamenal, kromě lehce pomačkaných kartonových krabic - což je ale poměrně běžné. Protože jsem sestavoval nejdříve výběh a kurník, k rozbalování dalšího zboží jsem se dostal až asi po týdnu. Teprve tehdy jsem zjistil, že nášlapné krmítko (plechové) je zdeformované, k čemuž došlo pravděpodobně při přepravě. Vše jsem nafotil a poslal na mail obchodu s prosbou o pomoc. Té se mi nedostalo a během následného hovoru s jednatelem obchodu, jsem se cítil spíše jako podvodník, který na krmítko šlápnul (musel bych hodně šlapat). Během přepravy se zásilce přeci nemůže nic stát - to si pan jednatel nedokázal představit. Neustále jen opakoval, že má svázané ruce a nemůže nic udělat. Přitom, před lety jsem řešil u jiného obchodu řešil podobný problém a obchod jej vyřešit dokázal. Tento zážitek zničil veškerý dojem, který jsem do té doby z obchodu měl.
Avatar autora (Administrátor)
Dobrý den Vlastimile, Děkujeme za Vaši zpětnou vazbu a především za to, že jste si našel čas podrobně popsat svou zkušenost. Mrzí nás, že došlo k poškození zboží během přepravy, a rozumíme, že celá situace pro Vás byla nepříjemná. Zboží z naší strany vždy pečlivě balíme a důkladně zabezpečujeme, aby k jeho poškození během přepravy nedocházelo. Je nám proto velmi líto, že v tomto výjimečném případě k poškození přesto došlo. V souladu s podmínkami je nutné případné poškození nahlásit nejpozději do 24 hodin od převzetí zásilky, aby bylo možné uplatnit reklamaci přepravy. I přesto, že bylo poškození nahlášeno se zpožděním, rozhodli jsme se na základě Vaší telefonické domluvy s naším kolegou reklamaci podat a pokusit se ji vyřešit ve Váš prospěch. Věříme, že se situaci podaří úspěšně vyřešit a že s naším obchodem budete nakonec spokojeni. S pozdravem, Jakub - LIHNEME.CZ
Avatar autora | 7.5.2025
+ Kvalitní produkty, rychlé dodání

Avatar autora | 6.5.2025
Rychlé dodání
Avatar autora | 4.5.2025
+ Velmi rychlé jednání, zboží bylo doručeno naprosto v pořádku

Avatar autora | 4.5.2025
Spokojenost s rychlým doručením zboží,vše v pořádku.
Avatar autora | 4.5.2025
+ Rychlá dodání-vyzvednutí

Avatar autora (Administrátor)
Dobrý den Františku, Děkujeme za Vaše kladné hodnocení, každý spokojený zákazník je pro nás potěšením. Rychlost je dána tím, že veškeré nabízené zboží máme skladem a odesíláme prakticky obratem. S pozdravem za zákaznickou podporu, Jakub Brávek - Lihneme.cz
Avatar autora | 3.5.2025
+ Rychlé doručení.Vrácení peněz když nebylo možné doručit všechno objednané zboží.

Avatar autora | 3.5.2025
+ rychlost dodání ,velký výběr,široký sortiment.

Avatar autora (Administrátor)
Dobrý den Luďku, Děkujeme za Vaše kladné hodnocení, milou recenzi a za čas strávený nad vyplněním dotazníku. Naším cílem jsou spokojení zákazníci. S pozdravem za zákaznickou podporu, Jakub Brávek - Lihneme.cz
Avatar autora | 3.5.2025
Vše super
Avatar autora | 2.5.2025
+ Rychlost

Avatar autora | 30.4.2025
Rychlé odeslání... Skvěle zabaleno
Avatar autora (Administrátor)
Dobrý den Milane, Děkujeme za Vaše kladné hodnocení, každý spokojený zákazník je pro nás radost a jsme rádi, když je celý proces od objednání, až po užívání zboží bez komplikací. S pozdravem za zákaznickou podporu, Jakub Brávek - Lihneme.cz
Avatar autora | 29.4.2025
+ Rychlé dodání

Avatar autora | 23.4.2025
+ Rychle a bez problémů dodano

Avatar autora (Administrátor)
Dobrý den Jindřiško, Děkujeme za Vaše kladné hodnocení, každý spokojený zákazník nám dělá velkou radost. Rychlost je dána tím, že většinu nabízeného zboží máme skladem a odesíláme prakticky obratem. S pozdravem za zákaznickou podporu, Jakub Brávek - Lihneme.cz
Avatar autora | 23.4.2025
+ Rychlé jednání.

Avatar autora | 23.4.2025
+ Rychlé a vstřícné jednání a doručeno na druhý den jsem moc spokojenej, můžu jen doporučit
+ Včasná dodání a rychlost

Avatar autora (Administrátor)
Dobrý den Janku, Děkujeme za Vaše kladné hodnocení. Právě rychlost dodání, kvalitní zboží, poradenství a nízká cena jsou základní pilíře našeho e-shopu a jsme rádi, když je zákazník ocení. S pozdravem za zákaznickou podporu, Jakub Brávek - Lihneme.cz
Avatar autora | 23.4.2025
rychlé dodání
Avatar autora | 22.4.2025
+ Strašně rychla dodávka
+ Velmi ochotní
- Vůbec žádné

Avatar autora (Administrátor)
Dobrý den Jano, Děkujeme za Vaše kladné hodnocení. Právě rychlost dodání, kvalitní zboží, poradenství a nízká cena jsou základní pilíře našeho e-shopu a jsme rádi, když je zákazník ocení. S pozdravem za zákaznickou podporu, Jakub Brávek - Lihneme.cz
Avatar autora | 22.4.2025
+ oceňuji rychlost dodávky - šlo o náhradní díl k líhni

Avatar autora | 22.4.2025
Ochota při vyřizování objednávky, milé jednání.
Avatar autora (Administrátor)
Dobrý den Jaroslavo, Děkujeme za Vaše kladné hodnocení, milou recenzi a za čas strávený nad vyplněním dotazníku. Naším cílem jsou spokojení zákazníci. S pozdravem za zákaznickou podporu, Jakub Brávek - Lihneme.cz
Avatar autora | 22.4.2025
Spokojenost,rychlost.

Stránka 3 z 74 , položek celkem: 1475