Hodnocení obchodu
Kvalita, spokojenost s produktem
Doporučuji
Dobrý den Kudrno,
Děkujeme za Vaše kladné hodnocení, milou recenzi a za čas strávený nad vyplněním dotazníku. Naším cílem jsou spokojení zákazníci.
S pozdravem za zákaznickou podporu,
Jakub Brávek - Lihneme.cz
Super, pán mi poradil vše vysvětlil. Spokojenost
Dobrý den Vladimíro,
Děkujeme za Vaše kladné hodnocení, každý spokojený zákazník je pro nás radost a jsme rádi, když je celý proces od objednání, až po užívání zboží bez komplikací.
S pozdravem za zákaznickou podporu,
Jakub Brávek - Lihneme.cz
Dobrý den Zdenko,
Děkujeme za Vaše kladné hodnocení. Právě rychlost dodání, kvalitní zboží, poradenství a nízká cena jsou základní pilíře našeho e-shopu a jsme rádi, když je zákazník ocení.
S pozdravem za zákaznickou podporu,
Jakub Brávek - Lihneme.cz
Spokojenost, rychlé jednání.
Bohužel asi nejhorší zkušenost s e-shopem vůbec - napříč různými kategoriemi a velikostí zboží. Objednával jsem zboží, které nebylo skladem a brzy po odeslání objednávky jsem byl telefonicky vyrozuměn, kdy zboží asi přijde. Když bylo na skladě, tak jsme domluvili ideální termín dodání. V pořádku. Zboží bylo doručeno na paletě. Kromě potrhané folie vypadalo vše v pořádku. Při vybalování jednotlivých položek jsem také žádné poškození nezaznamenal, kromě lehce pomačkaných kartonových krabic - což je ale poměrně běžné. Protože jsem sestavoval nejdříve výběh a kurník, k rozbalování dalšího zboží jsem se dostal až asi po týdnu. Teprve tehdy jsem zjistil, že nášlapné krmítko (plechové) je zdeformované, k čemuž došlo pravděpodobně při přepravě. Vše jsem nafotil a poslal na mail obchodu s prosbou o pomoc. Té se mi nedostalo a během následného hovoru s jednatelem obchodu, jsem se cítil spíše jako podvodník, který na krmítko šlápnul (musel bych hodně šlapat). Během přepravy se zásilce přeci nemůže nic stát - to si pan jednatel nedokázal představit. Neustále jen opakoval, že má svázané ruce a nemůže nic udělat. Přitom, před lety jsem řešil u jiného obchodu řešil podobný problém a obchod jej vyřešit dokázal. Tento zážitek zničil veškerý dojem, který jsem do té doby z obchodu měl.
Dobrý den Vlastimile,
Děkujeme za Vaši zpětnou vazbu a především za to, že jste si našel čas podrobně popsat svou zkušenost. Mrzí nás, že došlo k poškození zboží během přepravy, a rozumíme, že celá situace pro Vás byla nepříjemná.
Zboží z naší strany vždy pečlivě balíme a důkladně zabezpečujeme, aby k jeho poškození během přepravy nedocházelo. Je nám proto velmi líto, že v tomto výjimečném případě k poškození přesto došlo.
V souladu s podmínkami je nutné případné poškození nahlásit nejpozději do 24 hodin od převzetí zásilky, aby bylo možné uplatnit reklamaci přepravy. I přesto, že bylo poškození nahlášeno se zpožděním, rozhodli jsme se na základě Vaší telefonické domluvy s naším kolegou reklamaci podat a pokusit se ji vyřešit ve Váš prospěch.
Věříme, že se situaci podaří úspěšně vyřešit a že s naším obchodem budete nakonec spokojeni.
S pozdravem,
Jakub - LIHNEME.CZ
Rychlé dodání
Spokojenost s rychlým doručením zboží,vše v pořádku.
Dobrý den Františku,
Děkujeme za Vaše kladné hodnocení, každý spokojený zákazník je pro nás potěšením. Rychlost je dána tím, že veškeré nabízené zboží máme skladem a odesíláme prakticky obratem.
S pozdravem za zákaznickou podporu,
Jakub Brávek - Lihneme.cz
Dobrý den Luďku,
Děkujeme za Vaše kladné hodnocení, milou recenzi a za čas strávený nad vyplněním dotazníku. Naším cílem jsou spokojení zákazníci.
S pozdravem za zákaznickou podporu,
Jakub Brávek - Lihneme.cz
Vše super
Rychlé odeslání...
Skvěle zabaleno
Dobrý den Milane,
Děkujeme za Vaše kladné hodnocení, každý spokojený zákazník je pro nás radost a jsme rádi, když je celý proces od objednání, až po užívání zboží bez komplikací.
S pozdravem za zákaznickou podporu,
Jakub Brávek - Lihneme.cz
Stránka 2 z 74 , položek celkem: 1464